welkom op mijn blog ❤️

Hallo allemaal,

Ik ben Hajar 14 jaar oud  die over van alles en nog wat gaat schrijven en dingen die mij bezig houden bijvoorbeeld DIY’s en recepten.

MY INSPIRATION LOGBOOK

Het liefst wil ik elke dag een artikel plaatsen maar in verband met school kan dat niet. Dus ik probeer om de dag een artikel te plaatsen . Als jullie ideeën en tips hebben lees ik die graag in de reacties. De meeste foto’s heb ik zelf gemaakt en zo niet dan staat er vast wel waar die vandaan komt. Je kan op de follow button klikken hier rechts op mijn blog om in de gaten te houden voor nieuwe artikels. De artikels komen om 5 uur online. Veel plezier!

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

10 thoughts on “welkom op mijn blog ❤️

      1. Echt leuk dat je nu een eigen site hebt ik hoop voor je dat het nog veel leuker wordt door meer mensen je site naam op te sturen💕💕

Leave a Reply , Your email address will not be published

