25 Questions Tag

Hallo allemaal,

Wat leuk dat jullie er weer zijn vandaag heb ik voor jullie de 25 Questions Tag. Het zijn random vragen die ik ga beantwoorden. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

 

1. Heb je huisdieren?

Nee, ik heb geen huisdieren.

2. Noem 3 dingen die het dichtst bij je zijn

1. De laptop.

2. Een schriftje.

3. De  tablet.

3. Hoe is het weer nu?

Jammer genoeg schijnt de zon niet 😔 Het is bewolkt
Jammer genoeg schijnt de zon niet 😔 Het is bewolkt.

4. Rij je en zo ja heb je weleens een ongeluk gehad?

Nee, ik heb geen rijbewijs nog paar jaartjes wachten, nee ik heb gelukkig geen ongelukken gehad.

5. Hoelaat was je vanochtend wakker?

Vandaag stond ik om half 1 op. Lekker uitgeslapen!

6. Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Ik heb gisteren voor het laatst gedoucht .

7. Wat is de laatste film die je hebt gezien?

Dat is Journey 2: The Mysterious Island het was een leuke en grappige film een aanrader.

8. Wat staat er in je laatste smsje?

Ik heb geen laatste smsje.

9. Wat is je ringtone?

Mijn ringtone is song 2.

10. Ben je weleens in een ander land geweest?

Ja ik ben vorige zomer nog naar Marokko geweest.

11. Houd je van sushi?

Ja! Sushi houd ik wel van 🍙 het is zo lekker.

12. Waar doe je boodschappen?

Verschillend Lidl, Jumbo of Albert Heijn.

13. Heb je ooit medicijnen geslikt om eerder in slaap te vallen?

Nee en dat ben ik ook niet van plan.

14. Hoeveel broers en zussen heb je?

Ik heb 1 broer en 1 zus.

15. Heb je een computer of laptop?

Ja, ik heb een laptop.

16. Hoe oud wordt je op je volgende verjaardag?

Ik word volgend jaar 15 jaar.

17. Draag je een bril of lenzen?

Nee ik draag geen bril en geen lenzen.

18. Verf je je haar?

Nee.

19. Wat ben je van plan vandaag te doen?

Artikels schrijven ✏️

20. Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

I don’t know.

21. Wat is je favoriete pizzabeleg?

Als er op de pizza beleg tonijn op zit mmm 🍕 🍕

22. Eet je liever een hamburger of een cheeseburger?

Geen één ik wil liever een visburger. 

23. Heb je weleens een nachtje doorgehaald?

Niet echt.

24. Wat is de kleur van je ogen? 

Ik heb bruine ogen!

25. Kan je het verschil proeven tussen Pepsi en Coca Cola?

  Ja eigenlijk, maar ze zijn toch allebei lekker. En de naam is anders 😂

Dit was de Tag heb jij nog vragen zet ze dan in de reactie. Je mag de tag gerust overnemen!

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

3 thoughts on “25 Questions Tag

Leave a Reply , Your email address will not be published

