Places I want to go #1

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe serie genaamd places I want to go. Één keer in zo veel tijd ga ik een artikel plaatsen over  landen waar ik graag heen wil gaan. Ben jij benieuwd welke landen ik in dit artikel heb gekozen klik dan snel verder.

Italië 🇮🇹 

🇮🇹

Bron 👆

Ik heb het land Italië gekozen omdat het zo’n mooi land is. En het spreekt mij al vanaf  toen ik klein was aan.  Het is er lekker warm de zon schijnt meestal,  lekker de zee en strand en lekkere pizza’s natuurlijk.

Spanje 🇪🇸

🇪🇸

Bron 👆

Ik heb het land Spanje gekozen omdat ik zo graag naar de kathedraal in Barcelona wil gaan. Het lijkt me echt leuk en naar de kust van Spanje waar helder water is en het komt er ook door dat ik die taal graag wil leren  😍

Frankrijk 🇫🇷

🇫🇷

Bron 👆

Wat is Parijs toch een mooie stad met de Eiffeltoren iedereen kent hem wel. De stokbroden zijn daar zo lekker.

Dit was het weer voor vandaag als jullie nog artikels willen zien zet ze dan in de reactie wat voor artikels.

Welke 3 landen zijn jou favoriete en wil je ook bezoeken?

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

6 thoughts on “Places I want to go #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

