My life as Hajar – Juli #1

Hallo allemaal,

Welkom bij een nieuwe artikel eergisteren had ik paar foto’s voor jullie gemaakt omdat het Suikerfeest/ el 3ied was.Β  Dus ben je benieuwd wat ik allemaal op die dag heb gedaan klik dan snel verder.

Bron πŸ‘†

Ik stond om 7 uur op om me op te frissen en kleren aan te trekken zodat we naar de moskee gaan om daar te gaan bidden πŸ‘ˆ

Ik stond om 7 uur op om me op te frissen en kleren aan te trekken zodat we naar de moskee gaan om daar te gaan bidden.

Daarna gingen we naar huis en kwamen onze buurvrouwen met ons ontbijten, het was gezellig en leuk. Daarna ging ik nog even artikels maken.

Daarna gingen we naar onze buurvrouwen die bij ons hadden ontbeten gingen wij bij hun avondeten koeskoes met kip het was lekker πŸ˜‹

Daarna lekker watermeloen gegeten πŸ‰

Na het lekkere eten gingen we naar huis en daarna onderweg naar de McDonald’sβ€Ž met de vriendinnen en hun kinderen van mijn moeder.

Ik had een menu besteld 🍟

Later had ik nog een ijskoffie caramel besteld.

Ik vond het zelf een hele leuke dag. Ik heb er van genoten!


Share on

BloglovinΒ | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

2 thoughts on “My life as Hajar – Juli #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

