DIY #1 Versier je Notitieboekje

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe serie genaamd DIY’s, één keer in zo veel tijd zal er een artikel online komen. Vandaag gaan we een notitieboekje versieren met washi tape’s . Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Ik wou mijn notitieboekje versieren anders was die zo saai .Ik laat jullie zien hoe ik het heb gedaan.  Enjoy let’s begin

wat heb je allemaal nodig washi tape : Action Tags : Action Schaar : Hema Notitieboekje : Action
Wat heb je allemaal nodig?
washi tape: Action
Tags: Action
Schaar: Hema
Notitieboekje: Action
Ik heb 2 kleuren washi tape's gekozen om mijn naam Hajar er op te plakken 💞
Ik heb 2 kleuren washi tape’s gekozen om mijn naam Hajar er op te plakken  💞
Voor de letters van mijn namen heb ik de eerste 2 kleuren van links naar rechts gekozen en de laatste washi tape heb ik voor de lijnen gekozen
Voor de letters van mijn namen heb ik de eerste 2 kleuren van links naar rechts gekozen en de laatste washi tape heb ik voor de lijnen gekozen.
Before
Before
After  Klaar dit is het dan geworden ik vind hem zelf mooi 😍
 After

Klaar dit is het dan geworden ik vind hem zelf heel mooi 😍

Met de Tags heb ik toch niks meer mee gedaan maar je kan het bijvoorbeeld  voor op de notitieboekje plakken met je naam of iets er op.

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

Leave a Reply , Your email address will not be published

