Polyvore | Outfits

Hallo allemaal,

Vandaag is het Woensdag en dat betekent dat er weer 3 zelf samengestelde Polyvore outfits komen. Maar dit keer heb ik het niet alleen gemaakt maar met 2 vriendinnen van mij, die alle bij een outfit hebben gemaakt en de beschrijving. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

                                                                      Zomerse herfst look

IMG-20150722-WA0002

Hoi ik ben Fatima en ik heb deze outfit gemaakt. Ik noem het een zomerse herfst look, omdat je van dat bruine tinten erin hebt. En het is best wel dun stof. Dus je zou het in de winter en zomer kunnen dragen. Je kan het met een zwarte kleur hoofddoek op doen.

Liefs Fatima¬†‚̧ԳŹ

IMG-20150726-WA0007

Hoi ik ben Suleqa en mijn outfit is gebaseerd op Rihanna. Want zei is een echte mode icoon. Ik vind haar kleding style heel leuk chic en casual tegelijk.

Liefs Suleqa¬†‚̧ԳŹ

                                                                            Rose White Style

170817458

Hoi ik ben het Hajar ik noem deze outfit Rose White Style omdat je of rose of wit er in hebt en je kan het lekker in de zomer dragen. Ik zou een kleur witte kleur hoofddoek op doen.

Dit was de artikel vond je nou deze artikel leuk omdat er 2 gastbloggers bij kwamen en wil je dat vaker zet dat in de reactie.

Welke outfit vind jij  het mooist en waarom? 


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

Leave a Reply , Your email address will not be published

