Update # 1 📋

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik voor jullie een mededeling , Zoals jullie kunnen zien zijn er heel veel dingen op mijn blog veranderd en ik ben er nog steeds mee bezig  ik hoop dat jullie het mooi gaan vinden .Om de 2 weken zal er een Engelse artikel online komen omdat het me wel leuk lijkt . Als jullie nog ideeën hebben of tips  hebben hoor ik het graag in de reactie’s . sorry voor zo’n korte artikel ik wou vandaag een andere artikel online zetten en die had ik gepland maar die is op één of andere manier weg daarom is deze artikel ook wat later gekomen mijn excuses .

Ik kwam er net achter dat de artikel niet verwijderd is maar ik had het op een verkeerde datum ingepland oeps 😁

Quote van vandaag

Liefs Hajar  ✨

6 thoughts on “Update # 1 📋

Leave a Reply , Your email address will not be published

