Hajar’s Wishlist #1 πŸ“‹

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe serie genaamd Hajar’s wishlist. Dingen die ik graag nog wil doen en op mijn lijst staan om nog ooit te gaan kopen of te ontmoeten. Ben jij benieuwd wat die dingen zijn klik dan snel verder.

1437670060871

Bron πŸ‘†

1. Ik zou wel zo’n Daniel Wellington horloge willen of zo’n formaat dat is wel mooi 😍

Bron πŸ‘†

2. Ik wil graag een penny board het lijkt me echt leuk om er op te gaan rijden .

Ik zou heel graag deze camera willen omdat je dan goeie foto'd maakt en goed filmt πŸ“·

Bron πŸ‘†

3. Ik zou heel graag deze camera willen omdat je dan goeie foto’s maakt en goed filmtΒ  πŸ“·

Bron πŸ‘†

4. Ik zou zo graag deze balenciaga buckle strap ankle boot willen ze zijn zo mooi πŸ’™

❀️

Bron πŸ‘†

5. Anna Nooshin een keer ontmoeten en gewoon kletsen alsof ze mij jaren kent en ik haar  ❀️

Quote van vandaag

Bron πŸ‘†

Follow me on Bloglovin

Wat is jou Wishlist zet het in de reactieΒ πŸ‘‡

Liefs Hajar ✨

11 thoughts on “Hajar’s Wishlist #1 πŸ“‹

Leave a Reply , Your email address will not be published

