Top 5/10 # 2 Winkels om te shoppen + eten en overige dingen ❤️

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik voor jullie een top 5/10 favoriete winkels waar ik meestal shop of eet of eten ga kopen  . Ben je benieuwd welke winkels ik heb gekozen klik dan snel verder 🔜

1. H&M

Bron 👆

De eerste winkel is H&M het is gewoon een leuke winkel met leuke kleren en hun collectie is vaak wel leuk 👍

2. NEWYORKER

Bron

De tweede winkel is NEWYORKER het is zo’n leuke winkel met leuke spullen en niet eens zo duur meestal als ik de winkel bezoek ga ik niet met lege handen naar huis 😉

3. PRIMARK

Bron 👆

De derde winkel is denk ik wel heel erg bekend namelijk de PRIMARK . Wie kent de winkel nou niet het is groot mooi en alle kleren zijn goedkoop bij deze winkel kan je niet eens met lege handen naar huis want er is altijd wel iets leuk om te kopen 😍

4. MAC DONALDS

Bron 👆

De vierde is MAC DONALDS  dat is wel één van mijn lievelings iets om te eten . Trouwens hoe moet je het noemen een winkel of restaurant ? zet hier hier onder  in de reactie als jet het weet  👇

5 ALBERT HEIJN

Bron 👆

De vijfde winkel is ALBERT HEIJN het is gewoon een winkel met eten natuurkijk en e zijn daar sommige dingen zo goedkoop

Dit was de artikel weer heb je nog tips of ideeën kun je die  gerust in de reactie achter laten of wil je een

samerwerking mail dan naar : myinspirationlogbook@gmail.com of  Klik hier om sneller contact te hebben

en volg me op de follow button zodat je op de hoogte bent voor nieuwe artikels of  Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

5 thoughts on “Top 5/10 # 2 Winkels om te shoppen + eten en overige dingen ❤️

Leave a Reply , Your email address will not be published

