Places I want to go #2

Hallo allemaal,

vandaag heb ik voor jullie places I want to go landen waar ik ooit heen wil gaan. Ben je benieuwd welke landen ik heb gekozen klik dan snel verder.

Australië 1f1e6-1f1fa-apple-new-2015

🇦🇺

Ik  heb Australië gekozen om het zo’n mooi mooi land is waar elke dag de zon schijnt en het is aan de andere kant van de wereld lekker lang in de vliegveld, want ik hou van vliegvelden 😍

Amerika  Amerikaanse vlag

🗽

Ik heb Amerika gekozen omdat het zo’n groot land is en wat je nu op de foto ziet wil ik één keer met mijn ogen zien en foto’s maken, dat zou echt fantastisch zijn.

Groot-Brittannië 🇧🇷

🇧🇷

Ik heb Groot-Brittannië gekozen omdat ik heel graag naar Londen wil gaan het is daar zo mooi en de foto hier boven daar zou ik wel willen zijn ❤️

Dit was het weer tot de volgende artikel bye.

Wat zijn jou favoriete landen?

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar  ✨

3 thoughts on “Places I want to go #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

