Polyvore | Back 2 School Outifts

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Back 2 school outfit die je op school kunt dragen. Ben je benieuwd welke outfits ik heb samengesteld klik dan snel verder.

172704734

De eerste outfit vind ik lekker chill en stoer want de enkellaarzen zijn  stoer en de gestreepte shirt achtig is heel chill. Ik ben echt verliefd op die enkellaarzen 😍

172708682

De tweede outfit kan je aan doen alles het winter en zomer is maar ik zou dan wel een vestje bij doen. Ik vind het een stoere outfit met de gaten in de broek en de gympen.

172713897De derde outfit is ook chil namelijk door de vest en de gympen. Ik vind de broek zo mooi!

Dit was de artikel, ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende artikel!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

10 thoughts on “Polyvore | Back 2 School Outifts

Leave a Reply , Your email address will not be published

