Review | Oriflame Parfum Engima

Hallo allemaal,

Wat leuk dat je hajaressa bezoekt vandaag heb ik voor jullie een parfum review. Het komt van de merk Oriflame ik heb de parfum cadeau gekregen van mijn tante. Dus ben jij benieuwd wat ik van de parfum vind klik dan snel verder.

Oriflame Enigma  

IMG_20150806_161042                                                           

Ik heb de parfum van mijn tante cadeau gekregen en ik was blij! Ik weet niet of jullie de merk Oriflame kennen maar daar komt die dus vandaan (Kopen ?) Ik keek op de site en daar stond dat je het voor  40 euro kon kopen. Op de site waren genoeg parfums om uit te kiezen, goedkope en dure parfums.

                                                            Bron

Mijn Mening 

Ik vind dat de parfum zelf wel chique uit ziet met die gebogen dop en de kleur bordeaux. Doordat de parfum een donkere kleur heeft kun je bijvoorbeeld niet zien hoeveel er nog in zit, je zou denken pak de parfum op en schud er mee en dan kan je een beetje voelen hoeveel er in zit maar nee want de parfum is best wel dik glas. De geur ruikt lekker alleen een beetje sterk maar hij blijft wel lang zitten. Ik hou er wel van als parfums lekker ruiken en ook nog lang op blijven zitten.

Oriflame Enigma


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

3 thoughts on “Review | Oriflame Parfum Engima

Leave a Reply , Your email address will not be published

