Tips # 2 om je niet te vervelen in de klas # Back 2 school 📚

Hallo allemaal ,

En wat leuk dat je er weer bent , vandaag heb ik de 50 likes gehaald en ik ben niet eens zolang bezig ” echt bedankt ” Vandaag heb ik voor jullie wat tips om je niet te vervelen in de klas . Morgen gaat de Noorden van Nederland al naar school en de Zuid pas over 2 weken Dus de Midden van Nederlands ( ik dus ) die gaan over 1 week naar school 😟 Ben je benieuwd wat ik te vertellen heb klik dan snel verder 🔜

Tip 1 

Ga naast iemand zitten die zich ook verveeld in de klas en ga helemaal achter in de klas zitten en pak een schriftje en schrijf er in waarom je je verveeld en wat zou je doen als je uit de les weg mocht gaan .

Tip 2 

Praat gewoon , niet te hard voor dat de docent weer gaat zeggen ” niet praten wel opletten he  ! ”

Tip 3

Pak een schriftje en ga tekenen , sommige gaan nu zeggen ” maar ik kan niet tekenen ” Kom op ik bak er ook niks van maar teken gewoon iets gek .

Tip 4

Bij sommige docenten mag ik muziek luisteren dat zou je dan kunnen doen .

Tip 5

Spreek met je klas dat iemand een opdrachtbriefje maakt en die moet door geven en dan moet uitvoeren .

Quote van vandaag

Bron 👆

Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat jullie het weer een leuke artikel vonden . De mensen die morgen al naar school gaan veel succes .  Heb je nog tips om je niet te vervelen in de klas zet ze dan in de reactie 👇 Of heb je nog andere tips of wil je een samenwerking kan je dan gerust een mail sturen ( Klik hier )

Wanneer ga jij naar school ? 

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

12 thoughts on “Tips # 2 om je niet te vervelen in de klas # Back 2 school 📚

Leave a Reply , Your email address will not be published

