The Versatile Blogger Award

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie The Versatile Blogger Award  invullen omdat ik genomineerd ben  Door Maricia ( Dank je wel meid heel lief van je Xx) en door Robin ( Dank je wel heel lief Xx) Als je dan genomineerd wordt moet je 7 feitjes over je zelf vertellen en 15 anders Bloggers nomineren het Kan ook  minder dan 15. Ben je benieuwd naar mijn 7 feitjes klik dan snel verder.

De Feitjes: 

1. Ik had laatst meer dan 50 likes gehaald (Ben niet eens zou lang bezig)

2. Ik hou er van om gitaar te spelen. ook al kan ik het niet goed  😒

3. Ik hou er van om lekker een dag alleen maar series en films te kijken😻

4. Ik ben op 29 januari jarig.

5. Ik ga over 4 dagen naar school 😭

6. Ik hou van Lasagne 👅

7. Ik hoef maar 2 minuten te lopen en dan ben ik al op school.

Ik vond het heel leuk om deze Award in te vullen en ben heel erg blij dat ik genomineerd ben (Bedankt !) Als je deze Award al hebt ingevuld hoef je hem niet nog een keer in te vullen alleen als je wilt.

Ik Nomineer: 

  1. Maricia
  2. Creabealounge
  3. heppienezz
  4. Fashionemble
  5. xgraciously
  6. Amy

Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

9 thoughts on “The Versatile Blogger Award

Leave a Reply , Your email address will not be published

