DIY #2 Collab: Back 2 school spullen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een Collab/Samenwerking met Robin. Ik en Robin hebben allebei 2 artikels gemaakt 1 komt vandaag dat is de Back 2 school DIY’s en de andere komt 27 Augustus online dus hou onze blog goed in de gaten. Dus ben je benieuwd naar mijn DIY’s klik dan snel verder.

Dit was het weer ik vond het leuk om deze schriften te versieren . Bye en tot de volgende Collab Artikel 👋

Welke DIY vind jij het mooist of leuk ?

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

9 thoughts on “DIY #2 Collab: Back 2 school spullen

Leave a Reply , Your email address will not be published

