Update # 2 📋

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik voor jullie een Mededeling . Ben je benieuwd wat ik allemaal te vertellen heb klik dan snel verder  🔜

Blog & School :

Tot nu toe gaat het goed met mijn blog  en daar ben ik heel blij mee . Maar morgen ga ik naar school en dan wordt het wel wat moeilijker om om de dag een artikel te plaatsen , Tenminste dat denk ik want dit is mijn eerste keer dat ik school en blog tegelijk doe omdat ik mijn blog in de zomervakantie pas heb gestart 😀 Ik kon vrijdag al mijn rooster zien , dus kon ik een beetje gokken wanneer ik artikels kan maken en posten . ÉÉn ding wist ik al dat ik graag 2 artikels in de week online wil zetten . Ik ben er eigenlijk niet echt uit gekomen wanneer ik ze ga posten . Dus voor nu komen de artikels vanaf morgen  op

Schema : 👇

Dinsdag een artikel online

Vrijdag een artikel online

Zondag een artikel online

Voor nu heb ik deze schema gemaakt het kan nog steeds veranderen , de artikels komen gewoon om 5 uur online .In de vakantie komen de artikels gewoon om de dag online .  Vanaf morgen komen er Recepten en de Engelse artikels online en nog veel meer . Voor de mensen die morgen al naar school gaan  ( ik dus ook ) veel succes . Heb jij nog tips of ideeën kun je die gerust in de reactie achter laten of wil je een samenwerking kun je me mailen Klik hier

Follow me on Bloglovin

Quote van vandaag

Bron 👆

Liefs Hajar ✨

8 thoughts on “Update # 2 📋

Leave a Reply , Your email address will not be published

