Review | Fantastic Four Film

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een film review namelijk de Fantastic Four. Dinsdag 18 augustus ging ik  met mijn klas en nog 2 andere klassen naar de bioscoop. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Fantastic Four : Verhaal van  Bron  

Marvel-strip verfilming over vier superhelden die met hun unieke krachten de strijd aan gaan met de boosaardige Dr. Doom Als een experimentele ruimtereis misgaat, worden vier mensen genetisch veranderd door kosmische straling. Reed Richards, uitvinder en leider van de groep, kan zijn elastische lichaam helemaal uitrekken en noemt zichzelf Mr. Fantastic. Zijn vriendin Sue Storm kan zichzelf onzichtbaar maken en als The Invisible Woman krachtvelden creëren. Haar jonge broer Johnny Storm alias The Human Torch kan ook eigen lichaam in vuur en vlam zetten. Piloot Ben Grimm is veranderd in een supersterk rotswezen, genaamd Thing. Samen bundelen de Fantastic Four hun unieke krachten om de kwade plannen van Doctor Doom tegen te houden.

Bron

Mijn mening

Ik vond de film heel leuk en zeker en aanrader, ik weet dat er nog meer films zijn waar er 4 mensen zijn met deze super krachten maar in deze film kan je zien hoe ze zo zijn geworden. Dus zeker een aanrader!


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

6 thoughts on “Review | Fantastic Four Film

  1. Ik vond het wel een leuke film maar niet de leukste Fantastic Four film. Die oude met Jessica Alba vond ik veel leuker. Weetje waarom omdat deze niet helemaal vrolijk was maar ook ging over het verdriet enzo van sommigen en dat vind ik niet goed passen bij een superheldenfilm.

Leave a Reply , Your email address will not be published

