De liebster award

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik voor jullie de Liebster Award invullen want ik was genomineerd door makeitbae ( heel leuk dames dat jullie mij genomineerd hebben Xx ) Ben je benieuwd wat in heb beantwoord op de vragen van makeitbae en wil je weten welke vragen ik naar de genomineerde geef klik dan snel verder.

Bron 👆

De regels :

* Bedank degene die je genomineerd heeft.
* Beantwoord de vragen die de blogger stelt.
*  Nomineer 11 bloggers.
* Bedenk 11 vragen voor de genomineerde bloggers.
* Breng de bloggers op de hoogte dat ze genomineerd zijn

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik vroeger altijd verhalen schreef en toen ik wist dat je ook gewoon een blog kon hebben en mijn blog gaat over van alles en nog wat en ik had heel veel ideeën dus wou ik een blog beginnen.

2.  Wat is je favoriete vakantie land?

Mijn favoriete vakantieland is denk ik wel Spanje of Italië of Marokko.

3. Wat vind je ons leukste artikel en waarom?

Ik vind de recepten en DIY’s vaak leuk 👌

4. In welke provincie woon je?

Ik woon in \

5. Welke kleur is je kamer?

Mijn kamer is kleur roze en wit ❤️

6. Wat is je favoriete film?

Ik heb heel veel leuke films bijvoorbeeld  The tourist ,Taken 3 en nog veel meer.

7. Wat is je favoriete artikel van je blog?

Ik vind de Plogs en recepten het leukst.

8. Hoeveel personen hebben je blog bekeken?

Ik heb al 543 bezoekers op mijn blog gehad.

9. Hoe oud ben je?

Ik ben 14 jaar oud.

10. Wat is je favoriete kleding setjes? Doe er een foto van bij!

Ik heb niet echt een lievelings kleding stuk sorry…..

11. Welke sport doe je?

Ik deed aan voetbal ⚽

De genomineerde zijn:

  1. Demi
  2. Robin
  3. Makeitbae
  4. Veerle
  5. Maricia
  6. Itscstyle
  7. Serena
  8. Xgraciously
  9. Myfashionlight
  10. Ik nomineer jou jah jou !

De 11 vragen :

  1. wat vind je leuk aan mijn blog?
  2. Heb je nog tips voor mij?
  3. Wat is je lievelingseten?
  4. Heb je een huisdier (maak er een foto van)?
  5. In welke Provincie woon je?
  6. Volg je mij op mijn blog of op Bloglovin?
  7. Wat is je lievelings app?
  8. Zou je ooit een eigendomein naam willen ? (ik zou dat wel willen 😁)
  9. Wie is je lievelings Youtuber?
  10. Weet je al wat je later wilt worden?
  11. Wat wil je nog bereiken in je leven?

Follow me on Bloglovin

Quote van vandaag

Bron 👆

Dit was het weer voor vandaag. De schema is nu veranderd nu komen Dinsdag, Vrijdag en Zondag een artikel online 👋

Liefs Hajar ✨

10 thoughts on “De liebster award

Leave a Reply , Your email address will not be published

