Diy #3 Collab: Room Decoration

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik voor jullie een Collab met Serena (Heel leuk dat je me vroeg om met je een samenwerking aan te gaan) Mijn room decoration heb ik paar leuke DIY’s op Google gevonden. Ben je benieuwd wat voor room decoration ik heb gekozen  klik dan snel verder.

Bron 👆

Je kan bijvoorbeeld paar fotolijsten pakken en een heel mooi patroon kiezen en er inleggen en dan op een lege muur hangen.

Bron 👆

Een andere tip als je een lege muur hebt zoek paar leuke foto’s op Tumblr of Weheartit of als je Polaroid foto’s hebt.

Bron 👆

Pak een hele leuke beker en spuit die met een kleur die je mooi vindt en doe er bijv. potloden en pennen in.

Bron 👆

Pak een ronde bal of een kerst bal en een cd en dan knip je stukjes en plak je her op en dan heb je een mini disco bal.

Follow me on Bloglovin

Welke vind jij het mooist?

Liefs Hajar  ✨

15 thoughts on “Diy #3 Collab: Room Decoration

Leave a Reply , Your email address will not be published

