The sisterhood of the world bloggers award

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de The sisterhood of the world bloggers award ik ben genomineerd door Createshine ( Dank je wel heel leuk dat ik genomineerd ben) Ben je benieuwd wat er allemaal in deze award gebeurd klik dan snel verder .

De Regels

1 Bedank degene die je nomineerde en link naar de blog van diegene .
2. Beantwoord de 10 vragen die je hebt gekregen .
3. Nomineer 10 andere bloggers .
4. Bedenk 10 nieuwe vragen voor je genomineerden om te beantwoorden .

Dit zijn de vragen die ik ga beantwoorden:

1. Wat is je favoriete liedje?

Ik heb niet echt een favoriete liedje maar als ik er echt één moest kiezen dan is het.

2. En je favoriete artiest?

In groep 8 was ik heel erg fan van Ilse De Lange en je zal het al raden mijn favoriete artiest is Ilse De Lange.

3. Wat wil je ooit nog doen?

Ik zou het heel leuk vinden als ik op reis ga naar verschillende landen dat zou echt heel leuk zijn.

4. Wat is het verste land waar je ooit bent geweest?

De verste land waar ik geweest ben is Marokko 😍

5. Als je een bijzonder talent zou kiezen, welk talent zou dat dan zijn?

Ik heb geen flauw idee?

6. Als je een boek zou schrijven, waar zou het dan over gaan?

Als ik een boek mocht schrijven dan zou de boek over mijn leven gaan en mijn hoogtepunten die ik heb gehaald.

7. Wat is het beste advies dat je ooit hebt gekregen?

Mmm moeilijke vraag , ik heb echt geen idee 😐

8. Zou je liever één oog missen of al je tanden?

Het liefst geen één maar ik denk toch tanden omdat er ook nep tanden bestaan en je die ook in kan doen 😉

9. Zou je liever oneindig geld of oneindig leven willen?

Ik zou liever oneindig leven want misschien heb je wel oneindig geld maar wie zegt dat je dan geluk bent 😊

10. Welk eten lust je absoluut niet?

Ik lus geen erwten soep dat is echt niet lekker.

Ik nomineer:

  1. Demi
  2. Robin
  3. Makeitbae
  4. Veerle
  5. Maricia
  6. Itscstyle
  7. Xgraciously
  8. Myfashionlight
  9. Ik nomineer jou jah jou!

Mijn vragen:

  1. Wat vind je leuk aan mijn blog?
  2. Wat is jou favoriete land?
  3. Wie is je voorbeeld?
  4. Wat wil je nog in je leven bereiken?
  5. In welke film zou je willen spelen?
  6. Noem 1 Tip voor mijn blog en 1 Top?
  7. In welke Provincie woon je?
  8. Hoe oud ben je?
  9. Wat is je lievelings sport?
  10. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Quote van vandaag

Dit was de Award ik vond het heel leuk om hem in te vullen en hele leuke vragen.

In welke Provincie woon jij?

Diy notebook artikel

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

14 thoughts on “The sisterhood of the world bloggers award

Leave a Reply , Your email address will not be published

