Liebster Award

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een award want ik ben genomineerd door Nikkistuff (Heel lief van je meid) En door Serena (Dank je wel meid !) Dus in deze artikel ga ik de vragen van nikkistuff en Serena beantwoorden. Dus ben je benieuwd wat ik  heb ingevuld klik dan snel verder.

De regels:

* Bedank degene die je genomineerd heeft.
* Beantwoord de vragen die de blogger stelt.
*  Nomineer 11 bloggers.
* Bedenk 11 vragen voor de genomineerde bloggers.
* Breng de bloggers op de hoogte dat ze genomineerd zijn .

De Vragen Van Nikkistuf

  1. Wat vind je van mijn blog?

Ik vind je blog wel leuk en leuke unboxings.

  2. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen omdat ik vroeger altijd verhalen schreef en toen ik wist dat je ook gewoon een blog kon hebben en mijn blog gaat over van alles en nog wat en ik had heel veel ideeën dus wou ik een blog beginnen en graag mensen inspireren.

   3. Moeten er nog dingen verbeterd worden op mijn blog?

Het ziet er al heel mooi uit!

  4. Wat is je favoriete make-up product?

Ik gebruik zelf geen make-up 😊

5. Wat zou je graag nog willen hebben deze maand?

Ik zou heel graag deze camera willen.

Ik zou heel graag deze camera willen omdat je dan goeie foto'd maakt en goed filmt 📷

6. Als je voorderest van je leven 1 kleur mocht dragen, welke zou dat dan zijn en waarom?

Ik zou dan de kleur Wit kiezen omdat dat lekker een lichte kleur is, jah je kan ook zwart kiezen maar dan is alles zwart.

7. Welke 3 dingen zou je mee nemen naar een onbewoond eiland?

Ik zou mijn familie meenemen en kleren en gereedschap iets waar je een hut en een bootje van kunt maken.

8. Wat is jouw musthave voor de winter?

Ik denk wollen truien ik ben er verliefd op ik vind ze zoo mooi en je kan ze heel mooi combineren.

9. Hoeveel lipsticks heb jij en welke is jouw favoriet?

Ik heb wel lipsticks maar ik gebruik ze niet en heb ook geen favoriet.

10. Wat is jouw lievelings eten?

Ik ben er achter gekomen dat ik Italiaanse eten heel lekker vindt zoals lasange, pizza, pasta mmm

11. Waar ben je bang voor?

Ik ben bang als de wereld vergaat want je weet nooit wanneer en ik heb bijv. de film 2012 gezien heel mooi gemaakt en daar kon je zien hou het ongeveer zou gebeuren. Natuurlijk weet niemand wanneer het is en hoe het gaat gebeuren maar daar ben ik wel bang voor.

De Vragen Van Serena:

1.Wie is je favoriete youtuber ?

Mijn favoriete YOUTUBER is Anna Nooshin .

2.Wat is je hobby? 

Van alles en nog wat, van voetbal tot serie’s kijken.

3.Houd je van beauty? (zo ja wat is je favoriete lipstick?)

Ik hou niet echt van beauty .

4.Waar wil je nog een keer op vakantie?

Ik wil graag naar Italië gaan.

5.Wat staat bovenaan je wishlist?

Ik wil heel graag deze camera.

Ik zou heel graag deze camera willen omdat je dan goeie foto'd maakt en goed filmt 📷

6.Wat is je lievellings kleur?

Mijn lievellings kleur is roze.

7.Wat is je favoriete kledingwinkel?

Mijn favoriete kledingwinkel is denk ik toch wel de Primark.

8.Wat zou je later willen worden?

Ik wil graag docent willen worden.

9.Rok of spijkerbroek?

Natuurlijk een spijkerbroek!

10.waarmee kan je niet zonder?

Weet ik eigenlijk niet.

11.Wie is je favoriete blogger?

Ik heb niet echt een favoriete blogger.

Quote van vandaag

Dit was het weer voor vandaag tot dinsdag om 5 uur 👋 👋

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

10 thoughts on “Liebster Award

Leave a Reply , Your email address will not be published

