Update # 3 📋

Hallo allemaal,

Zoals jullie al konden zien heb ik vandaag een mededeling voor jullie. Ben je benieuwd wat ik vandaag te vertellen heb klik dan snel verder  🔜

Schema voor de artikels:

Dinsdag een artikel online om 5 uur

Vrijdag een artikel online om 5 uur

Zondag een artikel online om 5 uur

Bij feestdagen komt er ook een artikel online maar dan om  2 uur

Zoals je hier boven kunt zien ga ik 3 keer per week een artikel online zetten om 5 uur maar bij de feestdagen komen er ook een artikel online maar niet om 5 uur maar om 2 uur. Tot nu toe vind ik dat het best wel goed gaat met mijn blog en jullie lieve reacties te lezen en beantwoorden bedankt 😀 ! Ik krijg vaak de vraag waarom ben je begonnen met bloggen en dan beantwoord ik jah ik vind het leuk als ik mensen kan inspireren met dingen die ik schrijf maar er is nog iets bij gekomen ik ben ook een blog begonnen omdat ik ook iets met hoofddoeken wil doen bijv. HIJAB STYLE. Dus verwacht veel artikels over Hoofddoeken / Hijabs. En ooit zei ik in een artikel verwacht om de 2 weken een Engelse artikel maar die is tot nu toe niet gekomen dus hierbij  kun je ook Engelse artikels verwachten maar om de 2 weken dat weet ik nog niet. En er zullen ook meer diy’s, recepten, Fashion en plogs komen want ik heb gemerkt dat dat wel heel leuk is. En ” achter de schermen ” ben ik al heel lang bezig om een mooie logo te maken voor mijn blog, dus hebben jullie nog  tips hoor ik dat graag.

Quote van vandaag

Bron 👆

Dit was het weer voor vandaag ik hoop dat je het weer interessant vond en tot Dinsdag 👋

Follow me on Bloglovin

Follow me on the mail

Liefs Hajar ✨

12 thoughts on “Update # 3 📋

Leave a Reply , Your email address will not be published

