Polyvore | Autumn Outfits

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een herfst outfits gemaakt op Polyvore. Ik wil jullie heel erg bedanken voor de 200 likes die ik gisteren heb gehaald, wauw het gaat zo snel bedankt! Dus Ben je benieuwd wat ik heb gemaakt klik dan snel verder.

176547943

Mijn eerste outfit is lekker warm en stoer, ik heb de jurk met blaadjes gekozen omdat in de herfst meestal de blaadjes uit de bomen gaan en ik heb een witte vest gekozen omdat die weer metsen met de schoenen en de armband vind ik wel stoer.

176547316

De tweede outfit vind ik wel chique want door de enkellaarzen en de bordeaux trui want het is wel een herfst achtige kleur. Ik heb een zwarte horloge gekozen omdat het gewoon lekker over bij past 😍

polyvore

En de mooiste outfit heb ik voor de laatste gehouden, ik vind deze outfit zo mooi en chique en stoer tegelijkertijd. Ik bedoel kom op wie wilt die schoenen nou niet  (ik wel hoor!)

Dit was het weer voor vandaag, verwacht nog meer fashion artikels en Autumn artikels!

Zet in de reactie wat jou favoriete outfit is en waarom?


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

20 thoughts on “Polyvore | Autumn Outfits

Leave a Reply , Your email address will not be published

