Places I want to go #3

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie places I want to go want dat heb ik al heel lang niet meer gedaan. Dus ben je benieuwd waar ik graag heen wil gaan klik dan snel verder.

Canada 🇨🇦

Bron👆

Ik heb Canada gekozen omdat het me heel leuk land lijkt. En de natuur is daar zo mooi.

Curacoa

Bron 👆

Ik heb Curacoa gekozen omdat het zo mooi is en de heldere water en de gekleurde huizen zijn zo mooi. De zon schijnt bijna altijd!

China 🇨🇭

Bron👆

Ik heb het land China gekozen omdat het me leuk lijkt als ik de Chinese muur kan betreden, hoe cool zou dat zijn! Dit was het weer.

wat is jullie favoriete land?

Mijn Favoriete Landen # 1

Mijn Favoriete landen # 2

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

8 thoughts on “Places I want to go #3

Leave a Reply , Your email address will not be published

