My life as Hajar – September #1

Hallo allemaal,

Toen het offerfeest was had ik besloten om voor jullie foto’s te maken om het in My life as Hajar zou plaatsen. Er komen nog 2 delen aan van de offerfeest aan want in principe vieren we het 3 dagen maar de 1 ste dag is het belangrijkst. Als titel zie je Eid Mubarak dat is in het Nederlands vertaalt fijne offerfeest. Dus ben je benieuwd klik wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

Ik stond om 7 uur op om me op te frissen en kleren aan te trekken zodat we naar de moskee gaan om daar te gaan bidden.

Dit wijs mijn eerste offerfeest dag ik vond het leuk en gezellig, ben je benieuwd wat ik op de 2 de offerfeest dag heb gedaan vergeet dan niet om op vrijdag om 5 uur weer op mijn blog te kijken!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

11 thoughts on “My life as Hajar – September #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

