My life as Hajar – Oktober #1

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de 2e dag van mijn offerfeest. Sorry dat die pas om 8 uur online is gekomen en niet om 5 uur. Het was wel om 5 uur online gekomen maar de helft was weg maar nu is die wel goed online gekomen. Als titel zie je Eid Mubarak dat is in het Nederlands vertaalt fijne offerfeest. Dus ben je benieuwd wat ik toen had gedaan klik dan snel verder.

Ik stond op en ging naar school, ik was gelukkig 1 uur uit. En daarna kwam ik thuis en ging ik lekker deze cake’s eten 👆 Na het eten moest ik even iets afmaken voor school.

IMG_20150925_202139

Na het sporten kwam ik thuis en ging ik eten. Dit was zo lekker, in het Marokkaans zeg je shwa en in het Nederlands is het Saté. Daarna  ging ik K3 zoekt K3 kijken het was weer een leuke aflevering 👍

Quote van vandaag

Bron 👆

Dit was het weer voor vandaag vergeet mij niet te volgen op Bloglovin en ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot Zondag.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

8 thoughts on “My life as Hajar – Oktober #1

Leave a Reply , Your email address will not be published

