My life as Hajar – Oktober #2

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de laatste Eid Mubarak artikel. Eid Mubarak dat is in het Nederlands vertaalt fijne offerfeest. De 1ste en 2e  dag ken je ook nog lezen. Dus ben je benieuwd wat ik deze laatste dag op het offerfeest heb gedaan klik dan snel verder.

Bron 👆

Ik ging tv kijken en zag de film op rtl 5 Mirror Mirror en het was zo’n leuke film echt een aanrader. Willen jullie nog een review zien zet het dan in de reactie.

Dit waren 3 leuke en gezellige dagen, Vergeet niet om mij te volgen op Bloglovin en op WordPress. Ik  hoop dat jullie het leuk vonden en tot Dinsdag.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

4 thoughts on “My life as Hajar – Oktober #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

