Review | Mirror Mirror film

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een review over de film Mirror Mirror. Zoals jullie in de artikel van zondag hadden gelezen, had ik de film gezien. Dus ben je benieuwd wat ik van de film vind  klik dan snel verder.

Als je deze trailer ziet dan heb je echt zin om de film gewoon lekker te kijken!

Mijn menig

Zaterdagavond zat ik tv te kijken en op eens zag ik Mirror Mirror op rtl 5, het is soort van sneeuwwitje  maar dan moderner!  Ik hou van sprookjes films, het is gewoon heel leuk en sommige zijn zo  spannend.

Hier zijn paar leuke foto’s


Share on

Bloglovin | Pinterest | Instagram


Lots of Love,

Hajar

16 thoughts on “Review | Mirror Mirror film

Leave a Reply , Your email address will not be published

