It’s Weekend Tag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een nieuwe Tag namelijk It’s Weekend Tag want vandaag is de weekend begonnen. Ik wou nog mededelen dat de logo die ik heb gemaakt voor mijn blog in de herfst vakantie online komt, ik hou de spanning er nog in. En bedankt voor de 50 volgers die ik met de wordpress volgers en de e-mail volgers heb gehaald ik ben er echt heel blij mee, ik ben iets minder dan 4 maanden bezig en heb nu al vaste bezoekers en lieve reacties ” Bedankt ”  Dus ben je benieuwd wat ik heb ingevuld klik dan snel verder.

1. Heb jij op zaterdag en zondag weekend of heb je op andere dagen vrij?

Jah ik geniet gewoon op zaterdag en zondag van mijn weekend.

2. Hoe laat sta je op in het weekend?

Ik kan je één ding zeggen dat ik geen ochtend mens ben want ik sta pas om  12 uur of half 1 op :oops:

3. Hoe ziet jouw weekend er meestal uit?

Nou ik probeer doordeweeks mijn huiswerk op school af te maken zodat ik niks thuis hoef te doen maar dat lukt niet altijd. Dan ga ik even op mijn blog dingen bewerken en artikels maken enzo of gewoon lekker een weekend of een dagje uit.

4. Hoe ontbijt je in het weekend?

Mmm ik ontbijt meestal met verse broodjes of broodjes die in de oven lagen en dan met beleg er op en sinaasappelsap lekker!

5. Wat doe je het liefst in het weekend?

Ik vind het leuk als ik leuke films ga kijken of series en gewoon een dagje opstap ga naar een stad en een land 😜

6. Wanneer plan jij je activiteiten voor het weekend?

Als ik een activiteit heel graag in de weekend wil doen dan plan ik het door de weeks want dan kan je een beetje alles regelen en voorbereiden.

7. Ben je ook bezig met je studie of werk in het weekend?

Ik ben nog met mijn studie bezig.

8. Hoe laat ga je naar bed in het weekend?

Ligt er aan als er een film is die pas om 12 uur klaar is dan slaap ik dan en zo niet rond 11 uur.

Quote van vandaag

Bron 👆

Dit was de Tag weer ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en vergeet me niet te volgen via WordPress en tot de volgende keer bye 👋

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

18 thoughts on “It’s Weekend Tag

Leave a Reply , Your email address will not be published

