Recepten | Pancakes

Hello there,

Today I have for you guys a pancake recipe. So are you wondering click to continue .

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een pancake recept. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

 Ingredienst: Benodigdheden

200g four  / 200g meel (Lidl)

2 eggs / 2 eieren (Lidl)

Little pack of baking powder / Kleine zakje bakpoeder (Lidl)

150ml milk / 150 ml melk (Lidl)

1 tablespoon Sugar / 1 eetlepel suiker (Lidl)

Mixes + big bowl / Mixer + grote kom

Pak een grote kom en gooi er 2 eiren in en de meel met de melk en 1 eetlepelsuiker.

Grab a big bowl and break the 2 eggs in it and put the flour with milk and 1 tablespoon sugar in the bowl.

Pak een grote kom en gooi er 2 eiren in en de meel met de melk en 1 eetlepelsuiker.

beslag

There you have the pancake mix. Take a big spoon where you can put the mix in, then do it in a pancake pan. Do it in circuler mositions.

Dan heb je het gemixt en heb je een beslag. Pak een grote lepel waar de beslag in kan zodat je het in de pan kan gooien en er rondjes van kunt maken.

konij

I wasn’t planning on making a bunny but there it is.

Ik was niet echt van plan om een konijnen kop te maken maar hier is die dan.

pancak

The result was great, they were delicious. And maybe I wanna make them again!

De eind resultaat ik vond ze echt heerlijk en stiekem wil ik ze nog een keer maken heerlijk!

This is it, I hope that you guys are gonna make the pancakes and good luck! Don’t forget tot follow me on WordPress and the mail!

Dit was het weer ik hoop dat jullie de recept gaan maken en veel succes. Vergeet me niet op WordPress te volgen.


 Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

19 thoughts on “Recepten | Pancakes

Leave a Reply , Your email address will not be published

