Herfst Tag

Hello there,

Today I have for you guys a Autumn Tag. So are you excited click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de Herfst tag ingevuld want het is Herfst. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Wat vind je het leukste aan de herfst?

I find the sweaters really warm and cozy and there are coming some nice movies!

Ik vind de sweaters altijd zo lekker warm en er komen leuke films heerlijk!

Favoriete drinken in de herfst?

I like to drink warm and delicious cappuciino with caramel (you should try it out) 😍

Ik vind het altijd lekker om cappuccino met Caramel te drinken zo lekker (zeker uit proberen) 😍

Favoriete geurkaars?

My favorite candle is from the Ikea the vanilla one.

Mijn favoriete kaars is denk ik wel de vanille geurkaars van Ikea.

Favoriete lipstick in de herfst?

I don’t really have a favorite lipstick and I don’t wear lipstick sorry but if I would choose a lip color I would choose bordeaux colored one 💄

Ik heb niet echt een favoriete lipstick en ik draag het ook niet ” sorry ” Maar als ik echt moet kiezen word het denk ik de bordeaux lipstick 💄

Favoriete dagcrème in de herfst?

I ussually use the Garnier sun creme in the Autumn but also if its nog Autumn I still use it.

Ik gebruik meestal de Garnier zonnebrand creme in de Herfst maar ook als het geen Herfst is gebruik ik het.

Favoriete kleuren voor op je ogen?

I don’t use eyeshadow but if I need to choose one I would choose a light color.

Ik doe oogschaduw amper op maar als ik echt moet kiezen dan is het een lichte kleur.

Favoriete muziek in de herfst?

I don’t really have some favorit music .

Ik heb niet echt een favoriete muziek in de herfst .

Favoriete outfit om te dragen?

Have on cozy sweaters and scarfs and boots 😍

Lekker truien aan en sjaals om en enkellaarzen 😍

Wat wil je sowieso kopen?

I would really like these kind of shoes. I really like them they are really beautiful and chic. I bought the shoes 2 days ago 😜 I am really happy with them. I am gonna make a artikal about it.

Ik zou heel graag zulke 👆 schoenen willen ik vind ze echt heel mooi en chique. Ik heb de schoenen eergisteren gehaald 😜 ik ben er zo blij mee. Ik ben van plan om er een artikel van te maken.

Favoriete plaats om te zijn?

I think just at home with warm blankets. A cup of chocolate milk with whipped cream “delicious“

This was the tag. If you wanna do tag to you can just go on my blog and see you at the next post!

Ik denk gewoon lekker thuis met warme dekens. Een kop chocolade melk met slagroom ” heerlijk ”

Dit was de Tag weer je mag de Tag gerust overnemen en tot de volgende artikel!

Follow me on Bloglovin

Lots of love Hajar ✨

13 thoughts on “Herfst Tag

Leave a Reply , Your email address will not be published

