You ask… I tell Tag

Hallo allemaal ,

Vandaag heb ik voor jullie de You ask… I tell Tag. Het leek mij wel een leuke tag omdat je maar met 1 woord mag antwoorden, maar stiekem is het best wel moeilijk. Dus ben je benieuwd wat ik heb beantwoord klik dan snel verder.

 

Waar is je mobiel ?   

Tafel

 Je haar ?

Knot

Je moeder ?

Geweldig !

Je vader ?

Top!

Favoriete eten ?

Pizza

Je droomde gisteren nacht ?

Niks

Favoriete drinken ?

Water

Je droom/doel ?

Gelukkig

In welke kamer ben je nu ?

Woonkamer

Je hobby ?

Bloggen

Je angst ?

?

Waar wil je over 6 jaar zijn ?

Gelukkig

Waar was je gisteravond ?

Bezoek

Iets dat je niet bent ?

Ongelukkig

Cupcakes ?

Heerlijk

Wat staat er op je wish-list ?

Zie

images

Waar ben je opgegroeid ?

Nederland

Laatste wat je hebt gedaan ?

Gegeten

Wat heb je aan ?

Pyama

Je tv ?

Uit

Huisdieren ?

Geen

Vrienden ?

Lief

Je stemming ?

Goed

Mis je iemand ?

Nee

Vervoersmiddel ?

Geen

Wat heb je niet aan ?

Rokken

Favoriete winkel ?

Primark

Favoriete kleur ?

Roze

Wanneer heb je voor het laatst gelachen ?

Gisteren

Wanneer heb je voor het laatst gehuild ?

?

Je beste vriend ?

?

Een plek waar je vaak komt ?

Thuis

Een persoon die je vaak een email stuurt ?

?

Favoriete plek om te eten ?

Woonkamer

Dit was het weer ik hoop dat jullie het weer leuk vonden en zet in de reactie of je bepaalde artikels op mijn blog wilt zien? Je mag de tag natuurlijk gewoon overnemen!

Other post:

Autumn Milkshake Inspiration

Recept # 4 Pizza

Follow me on Bloglovin

Liefs  Hajar ✨

16 thoughts on “You ask… I tell Tag

  1. Leuk gedaan! Het lijkt me moeilijk om vragen met één woord te beantwoorden, vaak omdat ik graag toelichting geef, maar jij hebt het leuk gedaan!

    1. Dank je wel! Jah hoor je mag het gerust overnemen, ik zou het wel leuk vinden als je ook er bij doet van waar je het hebt 😉

      1. Jah dat vind ik dus ook, anders voel ik me dan op één of ander manier niet zo fijn bij de artikel!

Leave a Reply , Your email address will not be published

