Trends | Brogues Shoes

Hello there,

Today I have something new it’s trends. I’m gonna make articles about things that are really in at the moment. In this article I’m gonna show you the brogues shoes that I bought a few weeks ago. I’m gonna tell you what I like about them and gonna show you some pictures and things you can combine it with. So if you wanna know everything continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik iets nieuw voor jullie namelijk trends. Ik ga artikels maken over dingen die nu echt in zijn of in waren en in deze artikel laat ik jullie de brogues schoenen zien die ik paar weken geleden heb gekocht. Ik ga mijn mening over de schoenen geven en ik laat jullie paar leuke foto’s zien die je met de schoenen kan combineren. Dus ben je benieuwd wat ik te vertellen heb klik dan snel verder.

borgues schoenen

This is it. I really like them and I didn’t knew that you could buy them at the Primark. The colour I chose is a bit purple and bordeaux. I wanted to buy them in black but they didn’t have my size unforrtunelly. I could describe my style in 2 words elegant and tuff. Because these shoes you can wear them with a tuff trousers. I found some pictures on the internet that I wanna share with you. This is the first picture.

Dit zijn ze dan ik vind ze zo mooi en ik wist niet eens dat je ze in de Primark kon kopen. De kleur die ik heb gekozen is bordeaux paars achtig, ik wou ze heel graag in het zwart maar helaas hadden ze mijn maat niet. Mijn style kan ik beschrijven met 2 woorden namelijk chique en stoer. Want deze schoenen kan je bijvoorbeeld onder een stoere broek aandoen. Ik heb paar foto’s op internet gezocht die ik graag met jullie wil delen en mijn mening zal geven, hier komt de eerste foto aan.

I picked this picture because you can that the manly shoes transformed to feminine shoes that everyone can wear.

Ik heb deze foto gekozen omdat je hier goed kan zien dat ze van de mannelijke herenschoenen getransformeerd zijn naar de stoere en casual schoenen, die een vrouw ook kan aan doen met een stoere broek en een hele chique vest!

This picture shows that you can wear them with a simpel black dress. Its a bitt tuff and really beautiful, you can wear them when you are going out.

Deze foto laat heel goed zien dat je met een simpele zwarte jurk en een blazer goed kan combineren met zwarte brogues schoenen. Het ziet er gelijk heel mooi en stoer uit, je kan het bijvoorbeeld aantrekken als je uit eten gaat of een korte gesprek hebt.

This picture is made in the sun, really simpel and easy with a blouse and a white folded jeans. An if you wear the white brogues shoes then it is really nice with the folded jeans. It gives a nice effect!

Deze foto is lekker in de zon gemaakt, heel makkelijk een blouse met een witte broek die opgestroken is. Als je de brogues schoenen aan doet is het meestal wel mooi als je je broek die je dan aan hebt op testroken, het geeft dan een hele mooie effect!

This outfit is a bit of everything. Its tuff and elegant, just a nice autumn day.

Deze outfit heet een beetje van alles. Een beetje stoer maar ook chique, gewoon lekker een warme dag in de herfst.

So this was the article, do you the differents between the pictures? I think I passed it, because the article is really long. Place a comment in the commentsection, and say what you like about them!

Zo dit was de artikel, zien jullie verschil met de kwaliteit van de foto’s hier boven? Ik denk dat ik geslaagd ben, want de artikel is best wel lang geworden! Zet in de reactie wat jij van deze schoenen vind.


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

16 thoughts on “Trends | Brogues Shoes

Leave a Reply , Your email address will not be published

