Background wallpapers | Autumn

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een background wallpapers in het thema herfst, zo dat je er nu al zin in gaat krijgen. Ik vertel ook onder de foto’s waarom ik het mooi vind 😊 Dus ben je benieuwd welke foto’s ik op internet heb gekozen klik dan snel verder.

Ik heb deze foto gekozen omdat je goed kan zien dat her herfst is. En het is er lekker rustig.

Deze foto s leuk omdat je random een herfstblaadje op de grond ziet.

Ik vind deze foto zo mooi! Je ziet herfstblaadjes en bladzijdes van een boek.

Hier boven kun je allemaal verschillende foto’s zien die elkaar aan vullen. Bijvoorbeeld verschillende herfstbladeren of een stuk weg.

Deze foto is gewoon heel schattig, een hartje in een herfstblaadje.

peaceful-autumn-wallpaper-1920x1080

Deze foto vind ik heel mooi omdat je een stuk steen ziet met een gat en als het goed is is dat de deur maar dan zonder huis.

Zo dit was het ik hoop dat jullie er inspiratie  uit hebben gehaald en zet ook in de reactie welke foto jij het mooiste vind.

Trends | Brogues Schoenen


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

22 thoughts on “Background wallpapers | Autumn

Leave a Reply , Your email address will not be published

