Diy #4 Sinterklaas

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een diy over sinterklaas. Want 5 december komt er bijna aan! Ik heb paar surprises en inspiratie foto’s voor jullie op Google en YouTube gezocht. Dus ben je benieuwd wat ik heb gekozen klik dan snel verder.

Vieren:

Ik vier thuis geen sinterklaas maar wel op school en dan maak ik een grote surprise met cadeaus er in voor de gene die ik had. Maar dit jaar hoef ik geen surprise te maken en hoef ik alleen de cadeaus te kopen en het leuk inpakken. Ik hoop dat het een leuke dag wordt en natuurlijk ga ik hele leuke foto’s maken wat ik op die dag allemaal heb gedaan en dan komt het bij My life as Hajar artikel.

Deze video heeft Cindy lee  gemaakt. Zei gaat jullie laten zien hoe je een emoji en een oreo kan maken!

Deze video heeft Romy  gemaakt. Zei gaat jullie laten zien hoe je een hele leuke minion maakt.

Deze video heeft Cindy lee  gemaakt. Zei gaat jullie laten zien hoe je een polaroid camera en een Starbucks beker kan maken!

Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden en zet in de reactie wat jou leukste herinnering van sinterklaas was? En  zet ook in de reactie wat jij op 5 december gaat doen?

Background wallpapers Autumn

Trends | Brogues Shoes

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

25 thoughts on “Diy #4 Sinterklaas

Leave a Reply , Your email address will not be published

