December goals #2

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie zien of ik mijn goals van de maand November heb gehaald of niet? Die laat ik het met stipjes zien of ik het heb gehaald of juist niet. En dan laat ik gelijk mijn goals voor December zien. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Dit waren mijn goals voor November 2015:

–  In de maand November probeer ik meer diy’s, my life as Hajar artikels en recepten te maken. Want persoonlijk vind ik die artikels met een persoonlijke tintje heel leuk om te lezen.

  • Helaas heb ik dit doel 👆 niet gehaald. Eerlijk gezegd had ik gewoon geen tijd om het te maken. En ja er kwam wel een sinterklaas diy online, toch nog een diy deze maand 😄

schoenen

– Ik wil heel graag betere foto’s maken voor mijn artikels. Want dat is dan toch mooier om naar te kijken en dan kan je zeggen ” Jah ik heb die foto gemaakt!

  • Ik denk dat ik wel geslaagd ben want bijvoorbeeld deze foto 👆 heb ik zelf gemaakt.

– Ik wil heel graag langere artikels maken. Natuurlijk niet te lang want daar hou ik zelf ook niet van en natuurlijk zal ik altijd foto’s gebruiken. Want de meeste mensen zegen dat 1 foto meer dan 1000 woorden zegt.

  • Dit doel die je hier boven kunt zien is denk ik ook wel goed gelukt want de artikels zijn best wel lang geworden.

– Ik zou heel graag zulke schoenen willen die je hier boven ziet, namelijk in het zwart. Ik heb ze al (er komt binnenkort nog een artikel van) maar niet in het zwart en dat vind ik persoonlijk heel stoer en chique zoals jullie in deze artikerl zagen.

  • Ik heb ze helaas de schoenen niet in het zwart gekocht, maar ik vind het niet erg omdat ik er ook niet mee bezig was om die schoenen deze maand te halen.

– Ik wil minimaal 2 keer per week gaan sporten. Even op de fitness apparaten en paar workouts beoefenen. Ik ben nog van plan om een serie te maken over sporten en gezonde eten etc. zet in de reactie wat je er van vind.

  • Nou jah weetje het is wel maar, ook weer niet goed gelukt. Sommige weken heb ik wel 2 keer gesport en sommige maar 1 keer.

– Voor mijn blog wil ik heel graag in social media uitbreiden, zodat je me niet alleen via WordPress en Bloglovin kunt volgen.

  • Het uitbreiden in social media had ik me ook niet echt mee bezig gehouden deze maand.

Bron 👆

– Ik wil meer water drinken want dat is gezond! En je kan er bijvoorbeeld komkommer stukjes in doen of aardbeien.

  • Ik dronk altijd al veel water en ja dit doel 👆 heb ik gehaald!

December goals:

Bron 👆

–  Aan het eind van de maand wil ik heel graag minimaal 1 keer per week sporten en meer workouts beoefenen.

– Hele mooie en kwaliteit foto’s maken, want de maand December is eenmaal een maand met veel feestdagen en mooie momenten.

– Wat ik in November niet heb gehaald wil ik in December wel halen. Dat is namelijk diy’s, recepten en my life as Hajar artikels weer online komen! Ik wil zo wie zo dat er 2 artikels online komen van diy’s, recepten en my life as Hajar deze maand.

– Deze maand wil ik ook heel graag geen frisdrank met prik drinken en minder frisdrank. Ik bedoel dat kan toch geen kwaad.

– Ik wil deze maand ook meer extra artikels online zetten!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! En zet in de reactie wat jou doelen zijn?

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

 

 

 

 

 

11 thoughts on “December goals #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

