Sinterklaas | Pakjesavond

Hallo allemaal,

Vandaag ga ik het heel kort over sinterklaas hebben. Dus ben je benieuwd wat ik te vertellen heb klik dan snel verder.

Zoals jullie weten is het vandaag sinterklaas! Ik vier het zelf niet maar toch zeg ik maak er een leuke  dag en avond van. En hopelijk heb je leuke cadeaus gekregen 😉  Morgen komt my life as Hajar  artikel online, dus ben je benieuwd wat ik vrijdag heb gedaan zal ik mijn blog morgen om 5 uur bezoeken!

Wat gaan jullie vandaag doen?

Bronnen: Tumblr & We Heart It

Follow me on Bloglovin

Liefs Hajar ✨

15 thoughts on “Sinterklaas | Pakjesavond

  1. Ik vier nog wel Sinterklaas, niet dat een van ons er nog in gelooft. Maar dit is een sportvan traditie voor ons.
    Ik vier liever Amerikaans Kerst, maar Sinterklaas blijft ook gewoon leuk

      1. Douglas cadeaubon😊 heel blij mee, want als ik er zelf nog een klein bedrag bij zet kan ik eindelijk m’n eerste mac lipstick kopen, hihi! Eigenlijk heb ik dus een lipstick van de Sint gekregen💄🎁

Leave a Reply , Your email address will not be published

