My life as Hajar – December #1

Hallo allemaal,

Zoals jullie aan de titel zagen is de naam veranderd? Want het was eerst ploggen en nu is het my life as Hajar, dat heb ik puur gedaan omdat ik mijn blog wat persoonlijker wil maken. Bij my life as Hajar wil ik net als het ploggen foto’s maken van wat ik allemaal op een dag heb gedaan en wat ik in een week heb gedaan. Dat lijkt me wel leuk om ook eens mijn hele week te laten zien. Dus ben je benieuwd  wat ik heb gedaan klik dan snel verder.

Ik heb sinterklaas op school gevierd. En ik heb wat foto’s voor jullie gemaakt van die dag. Veel leesplezier!

sinterklaas cado

Ik had eerste uur vrij, dus kon ik nog lekker in mijn bedje blijven. Maar daarna werd het echt tijd om op te staan, gelukkig is school voor mij heel dichtbij. Ik had eerst 4 uurtjes van 50 minuten les en daarna gingen we sinterklaas vieren. Alle cadeaus hadden we in de sinterklaas zak gelegd en kwam onze mentor langs en gaf de cadeaus. Toen ik mijn cadeau kreeg stond er op Hazar en moest ik lachen want mijn naam schrijf je zo Hajar.

sint

En dit zat er in, twee chocoladeletters en pennen. De chocolade sinterklaas kregen we allemaal van onze mentor. Toen iedereen zijn cadeaus had gekregen gingen we een film kijken.

sinterklaas 5

Voordat de film begon gingen we naar de naar voren en daar lagen allemaal drinken en chips, pepernoten en schuimpjes achtig iets. Zoals jullie kunnen zien heb ik een bakje met pepernoten en schuimpjes achtig iets en een glas chocolademelk. En we keken de film Zoo Keeper, het is echt een hele leuke film!

OOTD:

Ringen | Primark

Zwarte broek | Primark

Blouse | Primark

Zwarte trui | Primark

Horloge | Primark

Voor het eerst komt er een outfit of the day op mijn blog. Nou dit had ik toen aan een zwarte broek met een trui en een blouse met de brogues schoenen. Verwacht meer OOTD op mijn blog, zet in de reactie of jullie dat leuk vinden?

eten

Daarna ging ik naar huis en om 6 uur gingen we naar mijn moeders vriendin, want die had ons uitgenodigd om iets te gaan vieren. Mijn moeders vriendin heeft al deze lekkere dingen gebakken! Het was zo lekker! Ik ga zeker vragen of ze paar recepten wilt geven zodat ik ze kan maken voor een recepten artikel! Lijkt dat jullie leuk?

Bron 👆

Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden! En zet in de reactie wat voor cadeaus jullie hebben gekregen? En wat de Quote hier boven al zegt, have a happy sunday! Klik hier op mij via Pinterest te volgen!

December goals #2

Trends | Brogues Shoes


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

18 thoughts on “My life as Hajar – December #1

  1. Sinterklaas is altijd leuk! Ookal is het nou niet echt meer iets voor mijn leeftijd, heb ik het nogsteeds gevierd! Heerlijk eten met de klas. En ja, we hadden gegrilde kip

    Liefs

Leave a Reply , Your email address will not be published

