December Tag

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de December Tag. Deze tag zag ik op de blog van Melisa. Dus besloot ik het over te nemen en het te invullen. Dus ben je benieuwd wat ik heb ingevuld klik dan snel verder.

Wat vind je het leukst aan de maand december?

Op één op andere manier heb ik in de maand december zo’n heel fijn gevoel! Ik denk dat dat komt doordat het echt een feest maand is en je hebt  2 weken kerstvakantie, met hele leuke films!

Wat is jouw favoriete parfum om te dragen met de feestdagen?

Ik heb niet echt een favoriete parfum. Maar als ik echt moet kiezen is het de victoria secret ik weet niet meer welke. Want een meisje in mijn klas had het op dus ik zei héé is dat een victoria secret parfum en toen zei ze ja!

Welke drie producten mogen deze maand niet ontbreken?

Producten qua dingen die je op je gezicht doet of producten bijvoorbeeld een zonnebril? De dingen die ik deze maand niet mogen ontbreken is een zonnebril ( later meer er over), mijn telefoon en een gezicht crème.

Wat is je favoriete winterdrankje?

Mijn favoriete winterdrankje is natuurlijk chocolademelk met slagroom. Heerlijk ik heb er nu al zin in!

Wat is je favoriete Kerstfilm?

Ik hoefde alleen naar het woord kerstfilm, te kijken en dan denk ik gelijk aan home alone. Het is zo’n leuke film! En het is soort van traditie geworden dat ik het elke jaar kijk.

Welk soort snoep eet jij het meest rond deze tijd?

Het is geen snoep, maar ik eet het meeste chocoladeletters en chocoladepepernoten! Chocoladepepernoten zijn zo lekker!

Wat is je ultieme Kerstlook?

Zoals jullie bij de artikel van gisteren zagen vier ik geen kerst. Dus heb ik ook geen kerstlook.

Wat is je favoriete Kerstnummer?

Santa claus is coming to town

Dit liedje is zo leuk, het is ook vrolijk!

All I want for christmas is you

Dit liedje is ook heel leuk! Je krijgt er dan echt een kerst sfeer van.

Wat zijn je goede voornemens voor 2016?

Daar heb ik nog niet over nagedacht. Als het goed is zal er nog een artikel van komen, met al mijn voornemers van 2016

Dit was het weer ik hoop dat jullie het leuk vonden! En je mag de tag gerust overnemen hoor! En deze week kwamen er best wel wat extra artikels online! Vinden jullie dat leuk? Zet het in de reactie!

Wat voor artikels willen jullie nog meer op mijn blog zien?

Christmas Inspiration pictures

Follow:

 Bloglovin   &   Pinterest

Liefs Hajar ✨

Alle foto’s zijn afkomstig van Pinterest.

21 thoughts on “December Tag

Leave a Reply , Your email address will not be published

