My life as Hajar – December #2

 

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie my life as Hajar waarin ik  je laat zien wat ik afgelopen week heb gedaan. Dus ben je benieuwd wat ik vorige week had gedaan klik dan snel verder.

my life as hajar

 Maandag

Maandag was een leer dag. Ik moest veel leren namelijk Frans, maar wanneer je weet dat het bijna vakantie is heb je stiekem geen zin meer om te leren. Ik keek naar buiten en maakte snel een foto van de mooie lucht!

Dinsdag

Helaas was dinsdag ook een leer dagje, ik moest namelijk Duits leren. Daarna had ik even pauze genomen, ook al had ik daar voor heel veel pauzes 😂 Ging ik lekker een stukje taart eten, het was zo lekker!

Woensdag

hond

Donderdag moest ik leren, ik heb het soort van gedaan. En ik moest de film Hachi kijken, ook al heb ik de film al best wel vaak gekeken het blijft een leuke film!

Donderdag

 

en ploggen

Ik heb donderdag voor Engels geleerd. Ik had verder niet echt heel veel gedaan die dag.

Vrijdag

Elke Vrijdag ben ik om 1 uur uit! En toen ging ik naar huis. In de avond maakte ik een kleine stukje van de artikel van Zondag af en keek ondertussen Harry Potter!

Zaterdag

kaars

De kaarsen stonden aan en ik moest hier van een foto maken, want ik vond het zo’n mooi plaatje!

Zondag

 

De laatste dag van de week, ik stond op en ging even sporten want het is echt lang geleden dat ik het weer op had gepakt. En toen ging ik soort van Aardrijkskunde leren voor maandag.

Dit was mijn week ik hoop dat jullie het leuk vonden! Deze week en volgende week zijn eenmaal dagen waar ik veel moet leren. Maar hou de hoop vast want het is bijna vakantie!!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

 

13 thoughts on “My life as Hajar – December #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

