Polyvore | Winter Outfits

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie na meer dan een maand eindelijk een outfit post. Deze outfits heb ik op polyvore gemaakt, deze outfits zijn meer in de winter gericht. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

winter outfit

Ik vind deze outfit zo mooi! De schoenen en de hoed passen heel mooi bij elkaar. En de jas en sweater passen heel mooi met de spijkerbroek. De kleuren rood en beige zijn echt voor de winter. Het is simpel maar ook heel mooi en de hoed vond ik er wel mooi bij staan!

outfit

 

Ik vind deze outfit zo mooi! Het zijn gewoon twee kleuren die heel goed bij elkaar passen. Ik vind deze outfit heel stoer maar  tegelijk ook heel chique. Zoals jullie bij de eerste outfit al zagen heb ik daar voor een hoed gekozen en bij deze 0utfit ook omdat ik het gewoon heel mooi bij elkaar vind staan.

outfits

Deze outfit kan je dragen als je op stap. En de grijze jas vind ik zo mooi en de tas ben ik echt verliefd op! Alle items maken het allemaal af. De zwarte jurk past heel mooi bij de grijze haar.

Dit was het weer ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! Zet in de reactie welke outfit jij het mooist vindt? En fijne vakantie!


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

7 thoughts on “Polyvore | Winter Outfits

Leave a Reply , Your email address will not be published

