I’m going to ….

Hey guys,
Its christmas vacation! And in this article I’m going to tell you about what I’m going to do. So if you are excited click to continue.
Hallo allemaal,

Het is kerstvakantie! En in dit artikel ga ik jullie paar dingen vertellen wat ik in de vakantie van plan ben. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

First 4 days
If I’m correct, everyone has 2 weeks of vacation. In that 2 weeks you have to do some stuff! The first 4 days now day 2 I’m going to hang with some friends. 
Eerste 4 dagen

Als het goed is hebben de meeste mensen 2 weken vakantie. En de 2 weken moet je wel opvullen met iets! De eerste 4 dagen en daar is vandaag de 2 dag van ga ik misschien afspreken met paar vriendinnen en iets leuk doen.

I’m going to ….

And on Friday I’m going on vacation!  I will be going to Nador in Morocco. I’m really excited!

I’m going to ….

En daarna ga ik vrijdag op vakantie! Ik ga op vakantie naar Nador dat ligt in Marokko. Ik keek er dagen naar uit en nu is het bijna zover.

And if I’m going to post some articles I really dont know. I did work a lot, and I’m planing to post them. But if that doesn’t happen then I’m enjoying my vacation!

Of ik artikels online ga zetten weet ik eigenlijk niet? Ik heb wel wat voor uit gewerkt en ik ben wel van plan om artikels online te zetten, maar als het niet gelukt is dan ben ik aan het genieten van mijn vakantie. Want dat moet ook gebeuren!

I’m planing to make pictures everyday and make articles about what I have done that day. A bit like My life as Hajar. But then as name Morocco day #.. I hope that everything is gonna be oké and I will have a good time.

Ik ben ook van plan om elke dag foto’s te maken en er artikels van maken wat ik allemaal op een dag heb gedaan. Eigenlijk zo iets als my life as Hajar maar dan met de naam Marocco day #.. Ik hoop dat alles goed gaat en dat ik een leuke tijd heb.

What are you guys doing in the vacation?

Wat gaan jullie in de vakantie doen?

 

Other post:

Inspiration Quotes #2

Pictures from the last summer

Follow

Bloglovin & Pinterest

Lots of Love Hajar ✨

8 thoughts on “I’m going to ….

  1. Wat fijn voor jou 🙂
    Maar waar haal je het idee dat iedereen 2 weken vakantie heeft??? Dat is echt niet zo, denk je een klein beetje aan ons als je aan de cocktails zit? 🙂
    Fijne vakantie!

Leave a Reply , Your email address will not be published

