Resolutions For 2016

Hey guys,
Today is the first Januari and that is why I wanna share with you guys my new years plans. So if you are excited click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag is het 1 januari en daarom deel ik met  jullie mijn voornemens voor het komend jaar. Dus ben je benieuwd wat voor voornemens ik heb gekozen klik dan snel verder.

More exercising

More exercising, I really want to do that a lot more. Its healthy and you can lose some weight. Maybe I’m gonna do some challenges?

Meer Sporten

Meer sporten, dit jaar wil ik dit heel graag doen. Lekker sporten je word er gezonder en lichter van. Misschien ga ik paar challenges aan?

More blogging

In 2016 I want to do more for my blog. Make my articles beter and just more writing and doing more things with social media. So you guys can follow me more.

Meer bloggen

In 2016 wil ik meer voor mijn blog doen. Betere artikels maken betere kwaliteit en uitbreiden in sociale media, zodat jullie mij in verschillende manieren kunnen volgen.

 

Going outside more

Going outside more, because of all the homework and learning I don’t have time to do something fun. And I wanna change that, by doing my work earlier.

Meer naar buiten gaan

Meer naar buiten gaan, door al het leren en huiswerk maken heb ik amper tijd om iets leuks te doen. En dit jaar wil ik het veranderen, bijvoorbeeld door iets eerder te leren of eerder je huiswerk af te maken.

Save money

Save more money! That moment when you want to buy shoes or that really cool jacket and you can say ‘ yes I have saved some money’ and you can buy them! Maybe working would help. Or buying a piggy bank.

Meer geld sparen

Meer sparen! Dat moment wanneer je echt die schoenen wilt kopen of die ene jas en kan zeggen ‘ jah ik heb gespaard’ en dan kan je ze kopen! En misschien werken? Misschien ga ik een spaarpotje kopen die je moeilijk open kan doen.

This was it my plans for 2016. They 4 really important stuff I wanna do.
What your plans for 2016?

Dit waren mijn voornemens voor het komend jaar. Het zijn 4  belangrijke dingen voor mij die ik graag wil halen.

Wat zijn jullie voornemens voor 2016?


 

 Share on

Bloglovin | Pinterest


Lota of love,

Hajar

 

10 thoughts on “Resolutions For 2016

  1. Ik snap helemaal wat je bedoelt met “daar heb ik voor gespaard!”. Zo fijn gevoel, dus nu wil ik ook zelf echt gaan werken voor m’n geld want dan voelt het extra goed als je het kan kopen:). Succes met je voornemens! Wens je een fijn 2016❤️

Leave a Reply , Your email address will not be published

