Update + Sport Motivation

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie paar sport motivation + een update over het sporten en wat ik er allemaal mee wil doen. En natuurlijk krijgen jullie ook sport inspiratie foto’s te zien. Dus ben je benieuwd klik dan snel verder.

Als jullie de resolutions for 2016 (voornemens voor 2016) hebben gezien, was één van de voornemen dat ik meer wil sporten. Daarom heb ik besloten om maandag (morgen dus) te beginnen met de 30 day ab challenge. Deze challenge is gericht opeen strake buik te hebben. En naast deze challenge ga ik natuurlijk ook naar de sportschool. Ik ben benieuwd of ik het ga volhouden, ook omdat ik veel toetsen heb enz. De kalender van de 30 day ab challenge zie je hier boven.

En ik gebruik ook deze afspeellijst van ourcleanjourney, zodat ik ongeveer weet hoe je de oefeningen kunt doen. En natuurlijk mogen jullie met mij de challenge aan gaan. Ik ga ook minder snoepen en meer water drinken enz. Hebben jullie tips waar ik een hele mooie fles kan kopen? Want ik ben van plan om in die 30 dagen niet alleen water drink maar meer water met komkommer of citroen er in. Ik hoop dat alles goed verloopt en inmiddels heb ik mijn eerste training van het nieuwe jaar gehad 😀 En dan heb ik nu voor jullie foto’s op pinterest gevonden, die ik graag met jullie deel.

Dit was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je mee doet met de ab challenge kan je ook de app downloaden die er zo uit ziet, (zie boven), de app heet gewoon 30 day ab challenge. Welke foto vind jij het mooist? En zet in de reactie of je mee gaat doen. En wie gaat vanavond om 8 uur ook Moordvrouw kijken? Ik vind het zo’n leuke serie! En de Marokko artikels komen er weer bijna aan!

Hijab style #5 + Henna Inspiration


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

All of these pictures are from pinterest.

7 thoughts on “Update + Sport Motivation

  1. Yess goed bezig! 🙂 Flessen: de dopper van de wereldwinkel, heb je in allerlei verschillende kleuren. De VOSS fles, en bij de IKEA hebben ze ook vaak transparante en goedkope flessen. Succes!x

  2. Oeh die challenge wil ik ook wel proberen! Ben nu toch al gezond bezig haha. Ik heb al meer dan een maand geen frisdrank op (= je drink veel meer water) en probeer nu ook veel minder te snoepen. Momenteel eet ik één stuk fruit per dag, wat ik goed vind want voorheen was dat 1x in de maand haha! Succes met je challenge😘

Leave a Reply , Your email address will not be published

