Happy birthday to….

Hallo allemaal,

Vandaag 12 januari 2016 bestaat mijn blog al een half jaar! Wauw! Wat is de tijd snel gegaan! Dus ben je benieuwd wat ik allemaal in dit artikel wil zeggen, klik dan snel verder.

Untitled design logo m.i.l

 

Ik begon 12 juli met mijn blog! En nu 6 maanden later, de tijd is zo snel gegaan. Ik heb meer plezier in het bloggen gehad dan ik dacht! Binnen een half jaar heb ik al meer dan 200 volgers gehaald!

En heb ik mijn eigen logo voor mijn blog ontworpen. Ik weet niet of jullie het weten maar één van mijn reden dat ik een blog ben begonnen is dat ik wou laten zien dat mensen die een hoofddoek op hebben ook modieus kunnen zijn! En dat doe ik met middel van de Hijab style artikels.

Ik wil jullie gewoon heel erg bedanken voor jullie lieve reacties! En ik hoop dat ik er nog meer plezier in zal hebben en dat ik betere artikels maak met betere kwaliteit. Omdat mijn blog al een half jaar bestaat heb ik een enquete gemaakt over hoe ik mijn blog beter kan maken en jullie beter te leren kennen. Dus ik zou het heel fijn vinden als je de enquete invuld. Vanaf morgen komen om de dag de Marokko artikels om 5 uur online!

Doen jullie mee met de ab challenge?

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Liefs,

Hajar

 

 

 

 

10 thoughts on “Happy birthday to….

Leave a Reply , Your email address will not be published

