Morocco day #2

Hey guys,

Today I have for you my second day in Marocco in the city Nador. I would appreciate it if you checked the survey. So if you are excited click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn 2e dag in Marokko in de stad Nador. Ik zou het heel fijn vinden als je de enquete even invuld. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

img_20151226_152045.jpg

dag 2 maroco

I wake up and had my breakfast with my family. Then we decided to go outside and to have a little walk, and go to the stores. Later we went to the restaurant Oslo. I had a really good pizza there with different kind of fish. It was delicious! Like the picture here I already took a bite. Later we went to the beach we walked and talked and took pictures. It was a little cold but not that cold. There was a boulevard in Nador and they made it bigger so I had to take a picture. They made it so beautiful

Ik stond op en onbeet lekker met de familie. Daarna waren we van plan om even naar buiten te gaan en rond te lopen, even winkels bezoeken. Na het winkelen gingen we even naar het restaurant Oslo. Ik heb lekker een pizza met verschillende vis gekozen. Het was heerlijk! Zoals je de foto van hier boven kunt zien had ik al een hapje genomen voordat ik een foto had gemaakt 😂

marokko dag 2

marokkkooo dag 2

marrokko dag 2

marokkko dag 2

marokko dagg 2

Then we went to the beach and walked and took some pictures. Its was a bit chilly outside but not as in Holland. There was a boulevard in Nador a little bit away. They renewed it and I had to make a picture. They made it really nice with big rocks and palm trees.

Daarna gingen we even naar de zee, even daar rondlopen en natuurlijk even foto’s maken. Het was wel een beetje koud maar ook niet weer zoals hier in Nederland. Er was al een boulevard in Nador, een stukje verder op. Maar nu hebben ze weer een stuk bij gemaakt en daar moest ik een foto van maken. Ze hebben het echt heel mooi met grote stenen en palmbomen gedaan.

maroc dag 2

maroccc dag 2

when we were at the boulevard there was a café. I had I banana smoothie it was delicious. We sat there for a while. Then it went a little dark so we went home.

Toen we weer aan het begin van de boulevard waren, was daar een café achtig iets. Ik had een bananen smoothie gekozen, die echt heel lekker was! We bleven zitten even bij praten en toen was het al een beetje donker en gingen naar huis.

marocc dag 2

When we were at home we rested for a while, we just watched tv. So I went to the fridge and grabbed something to eat. I grabbed a drink called rabbi jamila its is made out of pomegranate and if you get the chance to drink it I sure would take the chance.
Later that night I went wo my family, we just had a laugh. Then I went home and I was tired so I went to bed. That was day 2 of my trip to Marocco. It was a really fun day. Sunday day 3 comes up.

Eenmaal thuis aangekomen hadden we gerust, want we hadden best wel veel gelopen. En even tv gekeken en andere dingen  gedaan. Daarna moest ik gewoon naar de koelkast om 2 tompoucen te pakken en nog een pakje raibi jamila, het is van granaatappel gemaakt en het is lekker! Als je de kans ooit krijgt om het te proeven zal ik het zeker doen en je kan het bijvoorbeeld bij een Marokkaanse winkels kopen.

Later in de avond ging ik even naar mijn nichten toe. Even bezoeken en gelachen, daarna ging ik weer naar huis want ik was heel moe en ging slapen. Dit was dag 2 alweer, ik vond het een hele leuke dag zondag komt alweer dag 3 om 5 uur online.

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

Zaterdag 26 december 2015

10 thoughts on “Morocco day #2

Leave a Reply , Your email address will not be published

