Morocco day #3

Hey guys,

Today I have for you guys my day 3 of my trip in Marocco in the city Nador. I would appreciateit if you filled the survey so I know what kind of articles I can make. So if you are excited click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn 3e dag in Marokko in de stad Nador. Héé het is niet 5 uur maar toch is er een artikel online? Nou ik had besloten dat de artikel van zondag wat eerder online komt dan 5 uur, dat komt voor mij vandaag wat handiger uit. Ik zou het heel fijn vinden als je de enquete invuld zodat ik ongeveer weet welke artikels ik kan maken Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

dag marokko.jpg

We woke up and had some breakfast, it was around 12 o’ clock. Then we went to the city to catch the bus, because we went to our aunts house. And I just had to take a picture of the view.

We stonden op en ontbeten, ik stond niet echt vroeg op namelijk ongeveer om 12 uur. Daarna gingen we naar de stad om de bus te pakken, want we gingen naar mijn tantes huis. En toen moest ik gewoon een mooie foto maken van het mooie uitzicht!

mbc_bollywood_logo

Later that afternoon we came there, the other people left to get some groceries. I stayed because I was tired.

Later that night we watched some bollywood, that are some hindoe shows. So my aunt watches that so I watched it with her. The episodes were a lot so we stayed for a long time!

Later die middag kwamen we bij het huis, de andere mensen die ook mee gingen gingen even boodschappen halen. Ik bleef thuis omdat ik  best wel moe was.

Later die avond gingen we bollywood kijken, dat is een zender waar alleen maar hindoeïstische films en series komen. En mijn tante volgt de series, dus keek ik lekker mee. En wat grappig was is dat de series achter elkaar kwamen, we bleven heel laat op!

dag 2 maroco

marokko dagg 2

marokkkooo dag 2

This was it, I did not made a lot of pictures that day, but I didn’t do much so there was some logic behin it. I still have 2 pictures here from day 2.

Dit was het weer, ik heb niet echt veel foto’s gemaakt maar als je op een dag niet zoveel doet is het wel logisch dat je niet zo veel foto’s kan maken. Hier boven heb ik nog 2 foto’s uitgekozen van de 2e dag.

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

Zondag 27 december 2015

7 thoughts on “Morocco day #3

  1. Greetings from Ohio! I’m bored to death at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch
    break. I enjoy the info you present here and can’t wait to take a look when I get home.
    I’m amazed at how fast your blog loaded on my cell phone ..
    I’m not even using WIFI, just 3G .. Anyways, awesome site!

Leave a Reply , Your email address will not be published

