Morocco day #6

Hey guys,
Today I have for you guys day 6 of my trip to Morocco. So if you are excited.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie mijn 6e dag in Marokko. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

 

marokkoo dag 6

marokkkkko dag 6

Like you guys know I stayed at my dads and we decided to wake up early so we could go to the market. We just walked and then my mom called to ask if I wanted to come to Rabat with her and  I went with her.

Zoals jullie weten logeerde ik bij mijn vader en we hadden besloten om vroeg op te staan zodat we even naar de markt konden gaan. We hebben lekker rond gelopen daarna belde mijn moeder en vroeg of ik mee wou gaan naar de stad Rabat en ik zei natuurlijk dat ik wel mee wou gaan.

marrokko dag 6

dag 6 marokkko

Before I went we got to the beach. The sun was shining. We walked and we drinked. As you can see in the morning it’s not that busy. That is because everyone is working or at school.

Voordat ik weg ging gingen we even naar de zee. De zon scheen heerlijk! We hebben lekker rond gelopen en wat drinken en snoep gehaald. Zoals je kunt zien is het in de ochtend niet echt druk, dat komt ook doordat iedereen werkt of naar school gaat. Zoals je kunt zien is het een beetje kalig, maar dat komt doordat het in Marokko ook de winter tijd is begonnen.

daag 6 marokko

Later I went to my aunties. At 10 o’clock we went with a big bus to Rabat. The bus had wifi, I made a picture of it. Later It was already the next day so I’m continuing the article in my next one.
This was it. I hope you guys liked it and day 7 is coming on sunday.

Daarna ging ik vanuit mijn vader naar mijn moeder en tantes. We gingen om 10 uur ’s avonds met een groot bus naar Rabat. De bus was echt heel chill omdat je wifi in de bus had 😍 Ik had hier nog een foto gemaakt toen we onderweg waren. Daarna was het na 12 uur ’s nachts dus dat betekent dat het al de volgende dag was. Dus dat betekent dat de artikel volgende keer weer verder gaat.

Dit was het weer, ik hoop dat jullie het leuk vonden en de vervolg kun je aankomende zondag om 5 uur op mijn blog verwachten.

Zoals jullie weten ben ik bezig met de 30 day ab challenge, maar ik wilde nog mededelen dat ik helemaal op nieuw ga beginnen. Dus ik begin weer bij dag 1, ik heb daar voor gekozen omdat ik de oefeningen niet zo goed had uitgevoerd en ik had veel toetsen. Ik bedoel ik heb nog steeds wel toetsen maar ik wil er nu meer voor gaan! En ik hoop dat jullie de challenge ook gaan doen.

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of Love,

Hajar

Woensdag 29 december 2015

4 thoughts on “Morocco day #6

Leave a Reply , Your email address will not be published

