Morocco day #7

Hey guys,
Today I have for you guys the follow up of my trip to Rabat. So if you are excited to day 7 click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie de vervolg van de rit naar de stad Rabat. Dus ben je benieuwd naar de rit en de 7e dag klik dan snel verder.

dag 7 marokko

The trip was pretty long. We got out at 10 o’clock. We were riding, I was on my phone after a long ride we took a break. We grabbed some good and went to the toilet. I went to the toilet 😂

De reis duurde wel lang. Zoals jullie weten vertrokken we om 10 uur ’s avonds. We reden wat, ik zat even op mijn telefoon en na lang rijden hadden we even pauze genomen je kon eten halen of even naar de wc. En ik koos even voor de wc 😂

rabat

At around 5:15 we were finally in Rabat. I didn’t realized that it was the next day. We saw our family they had to ho to school. We were pretty tired so we went to bad and at around 12 o’clock I woke up.

Om ongeveer 5 uur kwart over 5 waren we eindelijk in Rabat aangekomen. Ik realiseerde me niet dat het eigenlijk al de volgende dag was? We zagen mijn tante en haar gezinnetje, want zei moesten gewoon naar school. We waren zo mooi dat we even gingen slapen en ongeveer 12 uur stond ik weer op.

dag 2 maroco

marokkoo dag 6

marrokko dag 2

marokkkkko dag 6

This was it, this day we didn’t do much because it was the day we arrived and rested. But I can say that day 8 will be much better and we did some fun stuff. I will show you guys the pictures of the last days!

Dit was het weer, ook deze dag hebben we weinig gedaan omdat dat eenmaal de dag was wanneer we net aankwamen en even gerust hebben. Maar ik kan jullie 100% garanderen dat ik morgen dag 8 al wel hele leuke dingen heb gedaan! Ik laat jullie even de leuke foto’s zien van de afgelopen dagen!

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

6 thoughts on “Morocco day #7

Leave a Reply , Your email address will not be published

