Morocco day #8

Hey guys,
Today I have for you guys day 8 of my trip to Rabat. So if you are excited about what I did that day click to continue.

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie al dag 8 in Marokko in de stad Rabat. Dus ben je benieuwd wat ik allemaal heb gedaan klik dan snel verder.

dag 7 rabat

dagg 7 rabat

At 2 o’clock midnight I couldn’t sleep so me and me nephew decided to watch a movie that was on tv. We watched the movie Journey to the center of the earth. We already watched it a couple of times, and its still a really great movie.

Om 2 uur ’s nachts kon ik niet slapen dus ik en mijn neefje hadden besloten om deze film te kijken die toevallig op tv zat. We keken de film Journey to the center of the earth, ik en mijn neefje hebben deze film al vaker gezien, maar het blijft toch een leuke film.

rabat dagG 7

I woke up and had a breakfast. A few hours later I was watching tv and I saw a transmitter that was already celebrating new year. I have to say that that was in Taiwan and the time zones are different. And in Morocco it was just 4 o’clock in the afternoon. What a difference!

Ik stond op en ontbeet Paar uurtjes later keek ik op de televisie en er was al een zender die nu al nieuwjaar vierde. Oké ik moet er wel bij zeggen dat dit in Taiwan was dus de tijd is heel verschillend. En in Marokko was het toen ongeveer 1 uur of 4 uur, wat een verschil!

rrabat dag 8

raabat dag 8

rrrabat dag 8

We were bored at home and the sun was shining so we decided that we would take a walk outside. There was a park nearby so we decided to go there.

We hadden thuis niks te doen en de zon scheen. Dus besloten we dat we even buiten gaan rondlopen, er was in de buurt ook een parkje waar je kon zitten en kon spelen.

rabatt dag 8

I hope you guys still remember these because these are loom bands those elastics that you can make a bracelet of. I was a bit bored and I gave those to my niece as a present. So we made some bracelets.

Ik hoop dat jullie deze dingen nog kennen, want het zijn loom bands elastiekjes waar je armbandjes mee kan maken. En we hadden niks te doen en ik had deze loom bands elastiekjes cadeau gegeven aan mijn nichtje. Dus ze zei we hebben toch niks te doen dus gingen we even voor de deur loom armbandjes maken.

rabat tazin dag 8

It doesn’t look good in the picture, but it was delicious. We were eating couscous, my auntie made it and we had some company.

Dit ziet er niet echt lekker uit op de foto, maar het was heerlijk! We aten toen coucous, mijn tante had het gemaakt en we hadden op dat moment ook bezoek gekregen.

dag 8 marokko

dag 8 marokkoo

After the dinner we just talked and our visitors went home. And we decided to go outside to go the store. Here is a picture of the sky.

Na het eten en even bij kletsen ging de bezoek er weer vandoor. En toen hadden we besloten om even naar buiten te gaan, even naar de markt ect. Hier boven zie hoe mooi de lucht er uit zag!

This was it I hope you guys liked it and also liked the pictures. I would appreciate it of you filed in the survey.

Dit was het weer ik hoop dat jullie weer genoten hebben van de foto’s! En ik zou het heel fijn vinden als je de enquete invuld.

Klik hier voor de enquete


Share on

Bloglovin | Pinterest


Lots of love,

Hajar

4 thoughts on “Morocco day #8

Leave a Reply , Your email address will not be published

